Bajkowa kampania edukacyjna nt. Łuszczycy

Rate this post

Najnowsza edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej “odkryj, poznaj, zaakceptuj” – odwołuje się do znanych bajek, aby zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, jakim jest stygmatyzacja i odrzucenie osób chorych na łuszczycę.

O ciekawej kampanii społecznej “odkryj, poznaj, zaakceptuj”, w której popularyzację zaangażował się m.in. kabaret Ani Mru Mru, pisaliśmy już jakiś czas temu na łamach bloga. W najnowszej odsłonie kampanii zobaczymy spot, nawiązujący do baśni braci Grimm “Zaklęty książę”, która opowiada o księciu zamienionym w żabę.

W informacji prasowej przesłanej PAP Dagmara Samselska, przewodnicząca Unii Stowarzyszeń Chorych na Łuszczycę i ŁZS, podkreśla, że bajki często przedstawiają ważne życiowe problemy i mogą odgrywać istotną rolę w edukacji oraz w kształtowaniu się postaw ludzi już od najmłodszych lat.

– Liczę, że zaskakująca i pouczająca historia naszych bohaterów, która odwołuje się do wspomnień z dzieciństwa i wartości, jakie niosą wiersze i baśnie znane nam wszystkim, wpłynie na zmiany postaw społecznych wobec osób chorych na łuszczycę – komentuje Samselska, która jest inicjatorką kampanii.

Opracowanie własne na podstawie ogólnodostępnych materiałów.

Zostaw komentarz!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapisz się do newslettera

Zobacz jak działa terapia doktora Michaela Tiranta

Najnowsze komentarze

    Blog pod patronatem marki Dr Michaels

    DrMichaels jest producentem preparatów stosowanych w nowatorskiej terapii leczenia łuszczycy. Więcej o produktach z serii DrMichaels znajdziecie Państwo na stronie oficjalnego dystrybutora marki DrMichaels: www.Febumed.com.pl.

    Proszę czekać...

    Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach!

    Zapisz się do naszego Newslettera, i raz miesiącu otrzymuj na maila powiadomienia o nowych wpisach, opublikowanych na Łuszczyca Blog. Bądź na bieżąco!